Hrvaška

Iz Butalopedija
Skoči na: navigacija, iskanje

Veliko kraljestvo hrvaških kmetov= Republika Hrvaška ali republika Hrvatska,je sredozemska dežela pod vlado Ivo Senaderja VII hetića.

Glavno mesto: bukov gozd

Vlada: Sami kmeti in mornarji,ki pijejo rum največji junak Ivo Senader.

Denarna enota: Ni denarja namesto tega uporabljajo živali kune.

Glavni junak: Kralj Stjepan Mesić

Vsebina

[uredi] Zgodovina

Hrvaška je nastala na območju nekdanjega,asteoridskega kraterja,ki je nastal pred 67,miljoni leti,kjer je padel asteorid.Nastala je luknja,kjer jo je zalilo morje,ostala je le obala,kar je sedaj Hrvaška. Ljudje so se sem priselili iz morja,saj na kopnem niso živeli ker so se ga bali,glavni vir življenja je bilo morje. Jedli so predvsem polže, spužve, pijavke,ter alge. Glavna nevarnost teh ljudi je bil beli Hrvaški morski pes ki je izumrl pred 2 miljonoma let. Ko so se upogumili in se preselili na kopno,so izgnali domorodce Albance. Ustanovili so deželo z imenom:Kraljevina butcev i konja.Kasneje so jo poimenovali Veliko kraljevino hrvaških kmetov.

[uredi] Regije

Predvsem morje,ker druga nimajo.

[uredi] Hrvaška revolucija

Se je začela leta 1899 z vzponom kralja Tomažića na prestol. Glavni general je bil general Lesi čupasti,kateri je bil pol makedonec,vzel je puško in vstrelo Tomažića ter sam prišel na oblast ter zavladal morski deželi.

[uredi] Vera

Hrvati verujejo v vero, ki se ji reče vera Hrvata i sebe. V vero se poglablja vsak hrvat. Vera jim narekuje, naj se bojujejo samo zase in naj širijo svoje mejo.

Osebna orodja
View and edit namespaces data

Različice
Dejanja
Navigacija
Pripomočki
V drugih jezikih