Adolf Hitler

Iz Butalopedija
Skoči na: navigacija, iskanje

Adolf 'Lojzi' Hitler se je rodil v revni družini v Avstriji (nepomembna pastirska država). Njegov oče, ki je delal v komunallennazipartien, tj. komunalna nacistična partija, je umrl ob porodu, njegova mati pa je bila žrtev atentata v Protičistilski vstaji. Po smrti svoje matere je Hitler postal zelo depresiven in je celo zamenjal spol. V tem obdobju se je odločil slediti očetovim stopinjam in je nadaljeval očetovo delo v zametkih nacizma. Ustanovil je tudi emonazipartien , torej emovsko nacistično partijo. Ta je bila uvod v nacistični razcvet in vojno transvestitskega diktatorja.

Izgled Hitlerja v Emonazipartien.

[uredi] Druga svetovna vojna

V emonazipartien je Hitler učil ti. 'emonazikinder', da bi bilo dobro zavzeti svet, da bi dokazali prevlado emorjske (kasneje arijske) rase. Nekoč ga je baje v trgovini sladoleda grobo prehitel nek žid (po podatkih naj bi mu bilo ime Albert Einstein jr.), zato se je odločil iz sveta najprej izbrisati žide.Pod propagando 'hrana, pijača in dobro počutje - taborjenje za žide' je Adolf 'Lojzi' Hitler v koncentracijska taborišča privabljal žide, ki pa niso dobili nič od naštetega. Zadovoljen je Hitler začel oboroževati svoje privržence in jih pošiljal v boj. Uspelo jim je osvojiti večino Evrope pa tudi nekaj Afrike. Ko pa sta Benito 'lover' Mussolini in Adolf Hitler ustanovila skupno koncentracijsko taborišče, pa se je odzvalo angleško združenje gejev, ker naj bi 'Hitler omadeževal dobro ime gejevstva' saj naj bi z Benitom imel razmerje. AZG je nad Adolfom izvršilo 42 poskusov atentata.

Osebna orodja
View and edit namespaces data

Različice
Dejanja
Navigacija
Pripomočki
V drugih jezikih